CLUB DE LECTURA



CLUB DE LECTURA

T'agrada llegir?
Et convidem a unir-te al nostre Club de Lectura
on llegirem llibres i podràs compartir les teves opinions sobre la lectura als debats que farem cada cert temps.

Resultat d'imatges de club de lectura
Aquest projecte es començarà en unes setmanes quan estigui tot preparat, 
i quants més siguem, millor! T'hi animes?
Pots deixar les teves recomanacions de llibres pel club als comentaris.

Fins aviat!

Comentaris

  1. Felicitats per la proposta Marina. Podeu comptar amb mi. Per quin llibre comencem?

    ResponElimina
  2. Hola! Em sembla una idea genial!
    Coneixeu la saga de llibres "Crónicas lunares" de Marissa Meyer? Consta de 4 llibres i estan basats en contes dels germans Grimm. El primer llibre, Cinder, es basa en la Ventafocs. El segon, Scarlet, en la Caputxeta Vermella. El tercer, Cress, en la Rapunzel. I el quart, Winter, en la Blancaneus. Es situen en el futur i son lectures molt àgils que t'atrapen des de la primera pàgina.
    Jo proposo començar a llegir Cinder i si ens agrada, podem continuar amb els altres.
    Com ho veieu?

    ResponElimina
    Respostes
    1. hem sembla genial! he llegit una mica sobre aquests llibres i crec que estan bastant be. <3

      Elimina
  3. Cuando me veas és un llibre de l’autora Laura Gallego.
    Tot comença amb uns successos estranys. Alguns alumnes afirmen haver estat atacats per una força invisible; altres asseguren que han vist objectes movent-se sols per l'aire o que han sentit una estranya presència pels passadissos. El suïcidi d’un noi també és un succés desconegut ja que es sospita de que potser no ha estat un suïcidi. Llavors aquests esdeveniments qui els està provocant? I quines intencions té?
    M’agradaria descobrir-ho amb tots els que vulguin apuntar-se al club de lectura i passar una bona estona comentant el llibre.
    Qué us sembla aquesta proposta?

    ResponElimina
  4. Es ibro de por trece razones de Jay Asher
    No puedes poner freno al futuro.

    Ni reescribir el pasado.

    La única forma de revelar los secretos es... darle al «Play».

    Una caja, trece caras de casete, trece culpables y una víctima.

    Apenas han pasado dos semanas desde el suicido de Hanna, cuando Clay encuentra una misteriosa caja en la puerta de su casa. La caja contiene unos casetes que serán el comienzo de un perverso juego que involucrará a todos los responsables de la muerte de Hanna.

    ResponElimina
  5. Once upon a time (titulada en español Érase una vez) es una serie de televisión de drama de fantasía estadounidense que se estrenó el 23 de octubre de 2011 en ABC. La serie sigue a varios personajes de cuentos de hadas que fueron transportados al mundo real y robaron sus recuerdos originales mediante una poderosa maldición. Las primeras seis temporadas se establecieron en la ciudad ficticia de Storybrooke, Maine, con Emma Swan como protagonista, mientras que la séptima se lleva a cabo en el vecindario de Seattle, Washington llamado Hyperion Heights, con una nueva narrativa principal dirigida por un adulto Henry Mills.

    Ona y Danil.

    ResponElimina
  6. Erase Una Vez: Es una serie de Netflix estrenada en 2011 que trata sobre dos mundos distintos: El mundo de los cuentos de hadas, orientado en el bosque encantado donde han sucedido la mayoria de las historias que conocemos, y nuestro mundo, donde todo el mundo considera estas historias simples invenciones. En el bosque encantado la reina malvada conjura un hechizo que destruirá el bosque encantado y creará una pequeña ciudad en nuestro mundo haciendo que todos los habitantes del bosque encantado pierdan la memoria y no recuerden quienes són y así consiguiendo su felicidad. Afortunadamente blancanieves y el principe azul consiguen salvar a su hija recién nacida enviandola a nuestro mundo, donde, la cumplir los 28 años partirá hacia la ciudad para liberar a todos sus habitantes de este horrible hechizo.
    Ona y Danil.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

UNA VISITA AL MÉS ENLLÀ...

YO DE NUEVO

Dones de ciència (V): Chien-Shiung Wu