Premis Sant Jordi 2018. Prosa i poesia 3r ESO

Obres guanyadores i finalistes de les categories de prosa i poesia de 3r ESO al concurs de Sant Jordi de 2018 de l'escola Regina Carmeli d'Horta.

M'AGRADES
Obra finalista Categoria de Poesia
Autora: Àlex Pérez

M’agrades,

t’estimo,

i el cap em bull

perquè no sé com dir-t’ho.



Nervis,

pessigolles,

un gran calfred

quan tu t’apropes.

Ets la meva benzina,

ets el meu motor,

i al col·legi vaig cada dia,

ple de goig i d’il·lusió.



Un somriure,

una mirada,

això espero de tu,

la meva estimada.



Em mires,

et veig,

el meu cor palpita

i me’l poses del revés.



Però avui l’esperit de Sant Jordi

am fa sentir valent,

i com un gran cavaller,

avui segur que t’ho diré.



Ja he arribat, sona el timbre,

a la classe hem d’entrar,

aprofito les escales

per pensar en tot plegat.



I ara et veig

entre els companys,

el teu somriure

em fa tremolar.



Tota la força

en un moment se me’n và,

i només puc dir-te;

Hola, com estàs.”



Quiet com un estaquirot,

torno a quedar-me en el darrer esglaó,

veient com entres de refiló,

amb aquest vestit multicolor.



Un altre dia torna a passar,

a la meva història el drac m’ha guanyat.

Un drac que no treu foc,

però que cada dia em trenca el cor.



Esperaré un altre cop a demà,

a veure si aquesta vegada la rosa et podré donar.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

YO DE NUEVO

BIENNAL CIUTAT I CIÈNCIA: SOMNIS FETS REALITAT